אני מפחדת

הסמסטר נגמר ונגמרו התירוצים לאבטלה. אני צריכה להתחיל לחפש עבודה אבל אני מפחדת.

אני חלודה נורא, לא נגעתי בקוד חודשים, אין לי מושג מה הטכנולוגיה העדכנית הנכונה ואיזה סטארטאפים נכונים ויש בהם אווירה טובה. אני רוצה למצוא מנטור ואין לי מושג איפה להתחיל.

אני רוצה להתחיל לבדוק אופציות לתואר בחו"ל אבל אני מפחדת. אני לא יודעת אם הממוצע שלי, שלא מספיק כדי להתקבל לתואר שני פה בארץ, יספיק כדי להתקבל בחו"ל. והאם אצליח לעמוד שם בלימודים. והאם אצליח להיות במקום כל כך בודד כשאני מכלה את כל החסכונות שלי.

אני רוצה לגשת למרצה שאני מעריצה ולבקש ממנה לעשות אצלה פרוייקט ואולי היא תכניס אותי לתואר שני אבל אני מפחדת. האקדמיה הוא מקום מלא באגו ואיך היא תגיב למישהי עם הציונים הלא נכונים והשאלות בקורס שלה שאולי לא במקום (כי כולם שותקים ורק אני שואלת). ואולי ישבר לי הלב שאין לי מקום להשתלב באקדמיה?

אני רוצה להתחיל לחפש דירה אבל לא יודעת מה קורה איתי. והאם שוב השותפים יתגלו כמפלצות. ואני מפחדת. אני רק יודעת שעכשיו הנפש צועקת שהיא רוצה לעבור לירושלים והפרק של תל אביב נגמר.

אני יודעת שאני צריכה להתחיל לתכנן את העתיד שלי ואני מפחדת. אני יודעת שאת הלא יש ואני צריכה לנסות. אבל החרדה עולה וסובבת אותי. איך מוצאים מישהו שיחזיק לי את היד?

10 תגובות על ״אני מפחדת״

  1. בפייסבוק יש קבוצה בשם ״באות״ שיש בה מנטורינג לחיפוש עבודה, אם זה מה שאת מחפשת? או אולי יותר בכיוון של קואצ׳ינג?

    אהבתי

      1. אני אישית לא מכירה מישהי שיכולה להיות מנטורית טובה – אבל את יכולה פשוט לשאול בקבוצות המקצועיות השונות, אפילו בצורה אנונימית. אני יודעת שב״נשים בהייטק״ קל מאוד לפרסם פוסט אנונימי, וב״באות״ אפשר לבקש ממישהי אחרת שתפרסם בשמך ותכתוב ש״מישהי אנונימית ביקשה ממני לשאול״ אם את מכירה מישהי שם שאת סומכת עליה.

        ואם רמת הניסיון שלך נמוכה, יש קבוצה בשם ״הופכות למפתחות״ שמיועדת לג׳וניוריות שיש בה לדעתי לא מעט הרצאות לגבי נושאים שונים, כולל חיפוש עבודה או איך להתנהל בראיונות.

        אהבתי

  2. מבינים שזה רק הפחד, ופחד אין לו בסיס. בטח לא באקדמיה. מה יקרה אם לא? לא תקבלי לתואר? נו. פשוט לעשות. אל תתני לפחד מקום. לכי תבקשי מהמרצה. יש לה אפשרות ורצון- היא תיתן לך. אין לה? לכי למישהו אחר. פשוט לעשות! כל תנועה גם הכי קטנה, טובה יותר מקיפאון.

    Liked by 1 person

    1. זה קל לומר 😦 בינתיים אני קמה בבוקר עם תחושת חרדה ועצב גדול. חלק מזה נובע גם שאין לי חברים ומקום לפרוק אז הכל מצטבר ומתערבל אצלי

      אהבתי

  3. לפני שעתיים יצאתי מהתקף חרדה ששיתק אותי משבת. משום מה, משימה פשוטה שהוטלה עליי, להכין עוגה, שלפה אותי החוצה.

    החרדה כמובן, כידוע לנו, הסובלים ממנה, לא קשורה למציאות. אולי תחליטי "על החיים ועל המוות", עכשיו אני מתקשרת למרצה?

    כך עשיתי עם הדחיינות שלי בענינים גורליים, באמת, לי.

    שולח לך אנרגיות של עוצמה וכוח.

    אהבתי

  4. רוצה להזכיר לך כמה עברת עד כה, על מה התגברת ועם מה נאלצת להתמודד – אז תני לעצמי חיבוק חזק (מול המראה אם את מסוגלת) ותזכירי גם את לעצמך שלמרות הפחד, המובן, והחרדות המשתלטות – את גדולה ואת יכולה….ושולחת לך אור ואהבה ואנרגיות טובות

    אהבתי

כתיבת תגובה