איט גירל

בואי, אני אומרת לאחותי, אני אלמד אותך איך להתפלח לבריכה. היא אומרת שהיא תחפש בגד ים ותבוא איתי.

"אבל זו בריכה ששוחים בה, כן? לא משתזפים. ממש שוחים", אני אומרת.

אחותי מלאת הסטייל באה עם בגד גוף שחור מקטיפה וגב חשוף לגמרי. אני אומרת לה- "זוכרת אבל ששוחים, כן?" והיא מהנהנת. כשאנחנו מגיעות, כולם מסתכלים על החברה שפתאום באה איתי לשחות. ואני רואה שבוחנים ומסתכלים עליה בהערצה.

אחותי היא מסוג הבנות שהן מלכות הכיתה -הקוליות האלה שמקשיבות למוסיקה הנכונה, חברות של האנשים הנכונים, נראות מעולה והן יודעות ומבינות את הערך שלהן. כשאני הולכת איתה ברחוב, מה שכמעט לא קורה כי ביומיום היא די מרוחקת ממני, תמיד יהיו בדרך מישהו, או ליתר דיוק כמה מישהו-ים, שיגידו "הי, מה נשמע?". לפעמים יציעו דרינק על המקום ולפעמים יעשו מחווה אחרת שמהצד משעשע לראות איך מנסים לחזר אחרי אחותך..הבריכה מלאה בשחיינים ובינתיים אני מספרת לאחותי שלא הולך לי בכלל באפליקציות. "תראי לי מה את כותבת על עצמך", היא אומרת, ואני מראה. "טוב, התמונות בסדר, אבל כתבת פה רק על עצמך. לא כתבת מה את מחפשת. אה וכתבת יותר מדי".

אני שואלת אותה מה היא כותבת. "האמת, אני כבר לא שם, אבל כשכתבתי זה היה עד 10 מילים"

"אה ותהיי קלילה יותר"

שיניתי את הביו. בינתיים יש לי בערך 15 מילים. אבל זה הרבה פחות מ-5 המשפטים שהיו קודם. מה מידת ההצלחה? בשבועיים האחרונים בנאדם אחד רצה לצאת איתי לדייט. וזה רק למטרת סקס (אז אמרתי לא)

אחותי אגב אמרה שאני צריכה לעבור לטינדר. נראה מתי יהיה לי אומץ להכנס למרקחה הזו כי סליזיות מגעילה אותי ממש (טינדר עדיין מקום כזה או שבשנים האחרונות זה הפך למקום קצת יותר מהוגן?)

9 תגובות על ״איט גירל״

  1. אני לא מכיר את האפליקציות, אבל גם לי יש או הייתה הדעה שלך לגבי טינדר . ועם זאת שמעתי על כמה זוגות שהכירו בה כולל זוג שהופיע בפרק האחרון ששודר של מונית הכסף (אם כי גם הם חיפשו סטוץ).

    איך זה שזו פעם ראשונה שקוראים על אחותך פה? איכשהו היה לי הרושם שאת בת יחידה

    אהבתי

    1. תוהה אם הדרך היום להכיר היא רק ע"י סטוץ וזה קצת מעציב אותי כי אני לא מסוגלת להכנס למיטה על הדייט הראשון… אני לא כותבת עליה הרבה כי…אני כותבת בעיקר על עצמי 😉

      אהבתי

      1. זו בטוח לא דרך טובה להכיר. ובטח שאם את לא מסוגלת להכנס למיטה בדייט הראשון, זה לא משהו שאת אמורה לוותר עליו.

        יש דרכים אחרות להכיר. למשל, דרך חברים וחברות. שיידעו שאת פנויה להצעות. אולי הם מכירים מישהו חמוד שיכול להתאים לך.

        יש גם. קבוצות ווטסאפ של שידוכים. אני נמצא בשתי קבוצות כאלה. אחת לכמה זמן מישהו מפרסם מכר שלו עם תמונה ותחומי עניין, קצת על המשודך ומה שמחפש. ומי שיש לו משהו רלוונטי פונה בפרטי.

        ויש גם אתרים ייעודיים להיכרויות. חפשי כאלה שהן לא לסטוצים ותיזהרי מבחורים רעים.

        אני מכיר מישהי שמשתמשת באוקיי קיופיד אבל אין לי מושג איך זה.

        ויש גם שדכניות 🙂

        אה וראיתי כמה בחורות אמיצות שפרסמו בפייסבוק שהן פנויות להצעות ואני בטוח שפנו אליהן.

        אגב, אני הכרתי את אשתי בצ'ט לפני כ25 שנה …

        אהבתי

כתיבת תגובה