מי אני

נכנסת לעוד דירה ומקווה שהפעם כבר תבוא הישועה ואמצא חדר טוב במחיר סביר.

השותפה שם מוליכה אותי לאורך המסדרון אומרת: פה השירותים (אף פעם לא הבנתי מה הקטע של לראות שירותים), פה המקלחת ופה החדר.

אחרי שאני רואה שהחדר לא תואם את התמונה היפה בפייסבוק (מפתיע), אני חוככת בדעתי אם אולי הפעם שווה להתפשר וללכת על החדר. אבל קודם מגיע הראיון הקצר: טוב, ספרי לי על עצמך

אני ממלמלת: אני י.ודית, סיימתי תואר ראשון במדעי המחשב וכעת אני בתהליך של חיפוש עבודה.

אני תוהה האם זה מספיק או שצריך להוסיף תחביבים ופעילויות אבל פוחדת שהאקטיביזם שלי יהיה לרועץ ולא מוסיפה דבר. גם תכל'ס? בחצי שנה האחרונה עם הקורונה לא ממש יצאתי מהבית ועשיתי דבר. האם אני עדיין נחשבת לאקטיביסטית?

אבל במקביל אני מרגישה נינוחות עם עצמי וחושבת: טוב, הם ממילא לא יבינו. אז למה לטרוח ולספר להם כמה אני מגניבה?

אני יוצאת מהדירה וממשיכה לחשוב על השאלה:מי אני, מי אני, מי אני מיאני

ואני קולטת שהקורונה שיבשה את חיי וסיום התואר כבר לא מגדיר אותי כסטודנטית.

יש לי חבר שתמיד צוחק עלי שאני הבנאדם הכי פעיל שיש. אני באמת פעילה בחיפוש עבודה אבל חוץ מזה? אני לא מרגישה שיש משהו מיוחד

9 תגובות על ״מי אני״

  1. כשעשיתי את קורס "נקודת מפנה" בבית הספר לאימון (אימושיין) אחד התרגילים הראשונים שאני זוכרת היה שחילקו אותנו לזוגות, הושיבו אותנו זה מול זה, וכל אחד בתורו היה צריך לשאול את השני: מי אתה. שוב ושוב. זה הלך בערך ככה:
    מי את?
    אני אמפי.
    מי את?
    אני אישה.
    מי את?
    אני רעייה.
    מי את?
    אני אם.
    מי את?
    אני סבתא.
    מי את?
    אני בת של הורי.
    מי את?
    אני אשת מחשבים לשעבר.
    מי את?
    אני חובבת מוסיקה.
    וזה ממשיך וממשיך עד שהמורה אמרה להתחלף ואז השני מתחיל וחוזר חלילה.
    את לא מוגדרת *רק* על ידי מה שאת עושה, למי את קשורה, אילו תארים יש לך, היכן את עובדת….את זו באמת הפנימיות שלך. וגם אם הקורונה שיבשה את הלו"ז, את אורח החיים, את חיי החברה, את התחביבים והעיסוקים – כל זה עדיין חלק ממך. ואולי גם עוד דברים חדשים שגילית על עצמך בתקופת הקורונה.
    בהצלחה עם הדירות. אגב שאלת : השירותים והמטבח הם לא פחות (אם לא יותר) חשובים מהחדר שלך. התקינות שלהם, הניקיון שלהם – מראה לך גם מי השותפ/ה (ניקיון, סדר, מצרכים זמינים בארון ובמקרר) וגם מי בעלי הבית (האם מתחזקים כמו שצריך, מתקנים כשמתקלקל וכו).

    Liked by 1 person

    1. תודה על המילים אמפי. העולם מצפה ממך כשהוא שואל "מי אתה" שתספר רק על המקצוע שלך ולא למשל מהן התכונות שלך וזה נורא מצמצם…

      אהבתי

  2. נראה לי שאם הייתי מחפש שותפים לדירה ושואל אותם מי הם
    התשובה שהייתי מבקש היא לא המקצוע, אלא איזה אדם אתם, איזה חיים מצפים לנו יחד
    האם את חיית מסיבות שמזמינה אורחים כל הזמן? אולי את אוהבת לשבת בבית בשקט שלך?
    את מסוגלת לחלוק אוכל שנמצא במקרר או שכל אחד צריך לקנות לעצמו?
    אם עושים תורנויות ניקיון, האם יש דברים שאת לא מוכנה לעשות בשום פנים ואופן?
    דברים כאלה…
    בהצלחה!

    Liked by 1 person

    1. זה מה שחשבתי. אבל לא רציתי לצאת חנונית מדי שנפגשת עם חברים בחוץ או יושבת לבד בבית 😛 גם חברה אמרה לי שדווקא LESS IS MORE ועדיף לומר רק כמה משפטים ולשאול האם יש עוד משהו שירצו לדעת

      אהבתי

      1. נראה לי שבד"כ שותפים שקטים הם אלה שאנשים מחפשים, אלא אם הם כאלה שרגילים לשבת בסלון ולעשן עם חברים כל ערב

        אהבתי

  3. שירותים מאוד חשוב כאינדקציה למצב הדירה מאחר שזה מקום בו משתמשים תדיר. אם הצנרת דפוקה המקום הטוב ביותר להבחין בכך בראיה שיטחית של הדירה זה בשירותים. הקורונה שבשה לרבים מאיתנו את החיים. מקווה מאוד שזה יגמר כבר.

    אהבתי

  4. דעתי כדעת גאטניו, מעניינת אותי האישיות, עם מי אני הולכת לחלוק את הדירה. בלאגניסט, מלוכלך, רעשני וכו' .
    השירותים והמטבח הם הדבר הראשון שיעניינו אותי.

    Liked by 1 person

כתיבת תגובה