אלימות

עדכון – פניתי לנעמ״ת ואני מחכה שעו״סית תחזור אלי. מחכה לשמוע ממנה על קבוצות תמיכה לאנשים עם אלימות במשפחה

אתמול, כשהשבעה אצלנו המשיכה לתוך הלילה, אמא שלי החליטה שדי וזה מנוגד למה שהיא סיכמה עם אבא שלי

אז היא הלכה אליו ואמרה שצריך לפנות את הבית כי כבר היה אחרי תשע בערב.

באותו זמן בשבעה נשארו דוד שלי(אח של אבא) וסבתא שלי (אמא שלהם) ועוד איזו ידידה של דוד שלי.

אבא שלי התעצבן והתחיל להשתגע. הוא צרח על אמא שלי שתעזוב אותם ובינתיים שאר האנשים יצאו החוצה

כי הבינו שלא כדאי להיות בסיטואציה הזו.

 

אמא שלי התחילה לבכות

אבל זה לא הספיק לאבא שלי

הוא צרח עליה

יותר

ויותר

חזק

ואם זה לא מספיק אז תוך כדי הוא גם מסביר לה כמה היא לא שווה כלום

ושהוא המפרנס בבית (מיותר לציין שאמא שלי הייתה זו שהקריבה את הקריירה שלה כדי שהוא יוכל לעבוד כמה שעות שרצה מחוץ לבית)

ושהדוקטורט שלה לא שווה כלום

ובקיצור היא כלום לעומתו ורק מחרבת כל דבר

 

כל כך נמאס לי כבר שיש פצצה מתקתקת בבית, שעלולה להתפוצץ כל רגע וכשהיא מתפוצצת אז אין שום תגובה ושום פתרון

אף אחד מהאחים שלי לא יעז להגיד משהו שכנגד

וכשאני יצאתי כתיכוניסטית למאבק אז התגובה הייתה שהמשפחה עשתה עלי חרם, מערכת החינוך לא האמינה לי (והיועצת לא הבינה איך

אני פועלת נגד ההורים שלי) ומדיבור עם נשים אחרות שחוו אלימות במשפחה הבנתי גם שהמשטרה לא ממש עושה משהו

קשה לי לחיות עם הסוד הזה ואני רק רוצה לנטרל את הפצצה המתקתקת הזו

 

י.

2 תגובות על ״אלימות״

כתיבת תגובה