חלק ב – הדייט שהתחיל במיטה

~ זהו פוסט המשך לחלק א – הביסט מהטינדר

אז ישבתי וחשבתי מה עושים מפה. למעשה במשך השבוע הייתי קמה באמצע הלילה עם מחשבות מייגעות ותוהה מה אני רוצה ולאיפה, אם בכלל, אפשר להתקדם.

ואז הגיעה אאוריקה – אני אלך לישון אצלו אבל בלי סקס. ככה הוא גם ירגיש שיש מגע, גם אולי אוכל אותו למשש אותו קצת יותר וגם אכיר אותו מעבר לשני המשפטים שהחלפנו בדייט.

אבל הוא הפתיע אותי בענק כשהצעתי את זה. הוא אמר שזה מוקדם מדי בשבילו והוא מוכן לעשות את כל מה שהצעתי רק בלי להשאר לישון אצלו אח"כ. נו, ככה מתחילות טלנובלות טורקיות, לא?

לקחתי חצי יום לחשוב על זה והחלטתי להכנס לזה. הוא כל הזמן הקפיד לומר מיד אחרי שהזכיר משפט של "כמה שאני מחכה לנשק/לחבק/לרדת לך" הוא היה מוסיף "אבל אני מכבד אותך. בקצב שלך" ואני החלטתי שכן אפשר לסמוך עליו ושאולי באמת אכפת לו איך ארגיש כשנתמזמז

בקיצור, אמרתי כן אבל מיד סייגתי שזה בגבולות שלי וחשפתי את ים החרדות שיש לי

הגעתי אליו הביתה, נכנסתי לחדר והחלטתי להתחיל מלהוריד את הפלסטר ולהוריד חולצה. פעם ראשונה כאמור שאני עושה משהו כזה מול מישהו זר.

ואז התחבקנו לכמה דקות. שאלתי אם אפשר לנשק אותו והוא אמר שכן. באתי לנשק ו..אללי! הוא היה עם שפתיים סגורות וקצת הרגשתי שאני מנשקת קיר. אז נתתי עוד נשיקה וזה רק הפך לגרוע יותר – הבחור עירב את השיניים שלו בנשיקה.

רק לסבר את האוזן- מרוב חרדה ראיתי במהלך השבוע 3847643 סרטונים ביוטיוב וקראתי מדריכים איך לנשק, כי הייתי בטוחה שיש לו נסיון מטורף עם נשיקות. הוא לא הפסיק לכתוב לי כמה שהוא מחכה לנשק אותי ושיש לו כבר 4(!) אקסיות.

ואז חיבקתי אותו שוב והחלטתי פשוט לשחרר ולהחליט שאני נותנת לחשמל באוויר ולהתמסר קצת בשבילו בגבולות שלי

אז הורדתי את החזיה ובהמשך גם ירדו שאר הבגדים ובכל החוויה הייתי קצת מחוץ לגוף שלי. גם זו הייתה פעם ראשונה שלי שאני נוגעת בגוף של גבר זר ואשכרה לו נוגעת בזין. ועושה שם עוד כל מיני טריקים

אגב, תיקשרתי איתו לאורך כל הערב – הוא היה די שקט ונראה שליו ואני ניסיתי לברר מה הוא רוצה אבל הוא פשוט אמר "מה שאת רוצה. תמשיכי בכל מה שאת עושה".

אז ידייים נשלחו לכל מיני עברים ואיברים. גם הלשון. על הדרך גיליתי שלמרות שהבחור אמר שהוא אלוף בלספק נשים הוא לא ממש יודע איפה הדגדגן או מה באמת עושה להן נעים וקצת כיוונתי אותו אבל יש המווווון במה להשתפר

סה"כ אני חושבת שהייתה חוויה בסדר. היו הרבה מינוסים אבל אלוהים! הייתי עם בחור ולא נפלו השמיים! והוא אפילו מחבב אותי! (הוא למשל אמר שהוא ממש אוהב את הציצי שלי. כששאלתי אותו למה אז הוא ענה שהם חמודים בדיוק כמוני. לא ידעתי אם זו מחמאה 😉 )

אני מתה לגלות איתו עוד דברים עלי ועליו ואני יודעת שבסוף ישבר לו קצת הלב כשיגלה שאני קצת מתגלחת עליו בקטע הזה כי אני לא בונה עליו בעליל לזוגיות כי אנחנו שונים מדי אבל הי, בינתיים אני רק בדייט שני. יש לי כרטיסיה שלמה לנצל לפני שזה נגמר

50 תגובות על ״חלק ב – הדייט שהתחיל במיטה״

  1. טמבלולה. את בחורה כל כך שווה. אני יותר שווה מהבחור הזה פי מיליון ובחיים לא הייתי מציע את עצמי עבורך אז בסוף את מתפשרת עליו ועוד אומרת שאת מגלחת עליו. טמבלולה. הוא מתגלח עליך. שהיה בריא, בתול שזכה בלוטו.

    אהבתי

      1. כל מה שכתבת נכון. אבל המפסידה הגדולה ביותר זו את. שום דבר לא יקרה אם תמתיני ושום דבר גם לא יקרה (בניגוד למה שאת חושבת) אם תעשי את זה עכשיו. פשוט כלום. למחרת לא יפתחו שערי שמיים ותתחילי לצאת עם עשרות בחורים. במקום טינדר שמינדר תרשמי לסדנא לכתיבה יוצרת, חוג סלסה כלשהו וכד'. שלושה כאלה שאת עושה בקביעות פעם בשבוע למשך חודשיים. אם אחרי חודשיים את לא מוצא מישהו שווה ממש, אני צנצנת ריבה. וזה יהיה מישהו אפילו יותר שווה ממני, שזה קשה.

        אהבתי

      2. במקום שהזיכרון הראשון יהיה משהו מתוק, את הופכת אותו לזכרון יאק וגם יוצרת דפוס חשיבתי והתנהגותי שגוי שעלול להתקבע במחשבה שלך על עצמך. כפי שאריסטו לימד אותנו: אין אדם אמיץ. יש אדם שעושה מעשים אמיצים ולו נקרא אמיץ. יצירת דפוס התנהגות משמעו שינוי האופי שלך, גם אם זה נעשה מסיבות אחרות לגמרי. ממש מעשה איוולת ועוד כולם מוחאים לך כפיים. ככה זה באינטרנט. מוחאים כפיים שלבת שלהם הם בחיים לא היו מאחלים חוויה מינית ראשונה עם בחור שכזה. מה זה משנה. תהיי בריאה.

        אהבתי

          1. קראתי את מלוא הפוסט. תהיי לפחות כנה עם עצמך שהסיפור כאן שאת רוצה לעשות על זה וי כי די וזה לא ענין של הנאה גרידא כי גם התיאור שלך לא נשמע תותים בכלל. לעשות וי על חוויה כזאת משמעותית עם מישהו שאת רואה ככלי ותו לא, לא יעשה לך טוב בטווח הארוך. הנרטיב העצמי שלך יושחת. לא השקעת 10% ממה שהשקעת בלימודים בחיפוש אחרי המתאים.

            אהבתי

            1. תהני מכל התגובות המחמיאות ותדקדקי בכל מילה ומילה בתגובות האמיתיות למצוא בהן עלבון סמוי אם בכלל תאשרי אותן. זה הרי רוח התקופה. הכי חזק בעידן הנוכחי זה להיות קורבן וכמובן בה בעת אם מישהו כותב לך בדף בפייסבוק איזה מילה ביקורתית הבה נחסום אותו כי "זה הסלון שלי." זוהי רוח התקופה הנוכחית עידן בו הקורבנות היא מלך, המחמאות הריקות ("ריגשת!") היא המלכה. אבל הייצור האנושי נותר בסופו של דבר אותו הדבר – שילוב של יצור ביולוגי עם צרכים ביולוגיים וחשיבה רפלקטיבית שהינה מעל לטבע. הצרכים הביולוגיים כבודם במקומם מונח ואותם סיפקת אבל הכאב לא יעלם ומה שאת עושה עכשיו טיפשי ולא משנה כמה כל הקהל יגיד לך כל הכבוד ולקחת שליטה על החיים. אני רוצה לראות אחד מהם מסכים שהבת שלהם תכנס למיטה עם הבחור עליו כתבת לחוויה המינית הראשונה שלהם. אנשים שם שמקפידים שמי שתאכיל להם את החתולה תעבור סינון יותר קפדני מריעים לך ובנתיים מגחכים בצד אבל הביקורת היא עלי. תהני ורק תקוה אחת בליבי שהבלוג הזה ישרוד עוד עשור ובעוד עשור תחזרי לפוסט הזה ולחוויה שעברת ומה שקרה בעקבותיה אם תמשיכי בנתיב זה ונראה מה אז תחשבי על החוויה והתגובות אליה. היתה לי חברה בול עם סיפור כמו שלך והיא הצטערה כל העת שהפעם הראשונה שלה היתה עם מוט אנונימי וחסר חשיבות עבורה.

              אהבתי

            2. לרובנו החוויות הראשונות הן לא עם מישהו שאהבנו, אלא מישהו שחיבבנו באותו הרגע וגם זאת הסחפות. מה שעשינו כשהיינו צעירים לא מגדיר אותנו ויש חוויות שאפשר ללמוד מהן גם אם הן לא היו לפי הספר. ברור שעוד עשר שנים היא תקרא את הפוסט הזה ותצחק או אולי תובך. אבל זה מה שהיא הרגישה שהיה נכון לאותו הרגע וכל עוד היא יצאה עם חיוך ואף אחד לא נפגע… אז אפשר להרגיע עם ההטפה המוסרית.

              Liked by 3 אנשים

  2. יופייי! כל הכבוד! אני יודע עד כמה חוויות מיניות ראשוניות יעולות להלחיץ, במיוחד בגיל שהוא יחסית ״מאוחר״ (והגרשיים הם כי אין דבר כזה מאוחר וכל אחד בזמנו). אני שמח שהתנסית ושהצלחת לתקשר את מה שאת מרגישה ושהחוויה בכלליותה הייתה טובה בגדול. מקווה שתמשיכי לגלות את עצמך בצורה בריאה ולהנות מהדרך! לבבות וניצנוצים ❤️❤️❤️

    Liked by 1 person

    1. כפרה עליך ❤️❤️❤️
      הבחור אגב שוב ניתק קשר אז נראה כמה כוח יהיה לי בשבילו כי אם יש משהו שיכול לשגע אותי זה מישהו שלא מגיב יום שלם בוואטסאפ

      הופתעתי ממש שהוא לא נגעל מהגוף שלי, כי למרות שבפנים אני יודעת שהגוף שלי נראה סבבה, כל כך הפחיד אותי שהוא יראה את ה"אמת" ופתאום יברח…טוב להתמודד עם הדברים האלה עם בנאדם שמעריץ את הגוף שלך

      Liked by 1 person

    1. מתתי מפחד. למעשה, כל אותו שבוע התעוררתי באמצע הלילה מחרדות של מה יהיה

      לילה לפני הדייט השני פתחתי את זה מולו והוא נעלב וכתב לי "מה את עושה אותי מפלצת??" אז אמרתי לו שכבחורה אני חושבת על הדרכים בהם הוא יכול לנצל אותי וביקשתי שהוא יבטיח שהוא לא יעשה שום דבר כזה. הוא הבטיח (וגרמתי לו להבטיח שוב בדרך לדייט וגם בכניסה לדירה שלו)

      האמת שרגע לפני שהתחלנו לגעת בשני הוא אמר שאני באמת יכולה לסמוך עליו ושאל אם ירגיע אותי אם הוא יכתוב לי את זה ויצהיר זאת. פה הבנתי שאני יכולה לסמוך עליו

      אהבתי

        1. ערובה ביטחונית? כמו מה?
          פשוט סמכתי. אנחנו מתכתבים שבועיים אז קיבלתי קצת אינטואיציה עליו. מה עוד שהוא אמר לאורך כל הזמן שאעשה דברים בקצב שלי, משפט שלא יוצא לי לשמוע מבחורים….

          אהבתי

            1. להגיד לך את האמת? ידעתי שאם חבר או חברה ישמעו שאני הולכת לבית של מישהו בלי שאני מכירה אותו לעומק, הם יסתכלו עלי באופן שלילי ביותר. הסטנדרטים האלה בחברה שאת צריכה להיות קדושה ושאת שרמוטה אם סקס מעניין אותך לא קלים

              אהבתי

            2. מעניין. בכל מקרה יכולת להגיד שאת הולכת להפגש עימו וזה לא למטרת סקס – נניח לראות סרט ביחד.

              אהבתי

            3. עדיין זה להכנס לבית של מישהו זר שכביכול לא לגיטימי עבורי כאישה… בכל מקרה, שיתפתי חבר גיי לפני הדייט שקבעתי איתו כדי שאם חס וחלילה יקרה משהו אוכל לשתף אותו

              ועדיין, הרגשתי מאוד בשליטה. בתחילת הדייט כשהבטתי לו בעיניים ושאלתי אם אני יכולה לסמוך עליו וראיתי שכן, החלטתי לזרום

              אהבתי

  3. מוכרחה להודות שגיליתי את נועזותך.
    האם זה צעד של "יאללה לעשות את זה וזהו? " כל ההצהרות שלו לגמרי חשודות בעיני, לא יודעת להסביר למה, אולי תחושת בטן שלי. כמה חבל שהסקס טכני זה הופך להיות חסר ערך, ומאידך לגמרי מרימה לו.
    לפעמים יש בחוסר הניסיון קסם וההתקרבות ההדדית האיטית יוצרת מתח מיני חזק.

    Liked by 1 person

    1. אני יכולה לפעמים להפתיע. אפילו את עצמי 😉
      הוא באמת מעורר הרבה חשדות אבל חשבתי לעצמי- תנסי לזרום ולראות מה מתאים. כתבתי פה לפני שנה שאני נורא רוצה להתנסות במלא סקס והנה, עברה שנה של מדבר צחיח…אז חשבתי שהגיעה הזדמנות ושאפשר להתנהל בה ולהתנסות.
      אז לא היו כוכבים ונצנצים אבל כן הרגשתי שיש שם הקשבה – נניח כשהוא רצה לעשות משהו שלא סיכמנו עליו, הוא ביקש רשות ואמרתי שאני מוכנה אבל כשהוא התחיל והבנתי שאני בעצם לא רוצה, עצרתי אותו ואמרתי שבעצם זה פחות מתאים. הוא כיבד והמשיך לדברים אחרים 🙂

      אני חושבת שבכללי הוא היה מופתע כי אמרתי שבדייט המקסימום שאני מוכנה לעשות זה להכניס ידיים מתחת לחולצה. בפועל זה הגיע למקום אחר ואני שמחה שיצא לי להתנסות בעוד דברים
      אכב, לא סיפרתי לו שאין לי שום נסיון מיני, אבל יש לי תחושה שגם הוא נהנה 😉

      אהבתי

  4. אני פה רק כדי למחוא כפיים שכיוונת אותו למה שנעים לך. מהמם!
    תמשיכו להנות, רק שמרי על עצמך. בבקשה אל תעשי שום דבר שלא מתאים לך, גם בזוגיות ארוכה וגם בקשרים כאלה מותר להגיד לא.

    Liked by 1 person

    1. תודה 🙂 הגבתי לרחל למעלה שעצרתי אותו באמצע אחד המהלכים שלו והוא כיבד אותי והפסיק.

      לפני שיצאתי לדייט התקשרתי לחבר גיי (בין הבודדים ששיתפתי בכל הסיפור לאורך ההתרחשות) ואמרתי לו שאני מפחדת לקפוא או להסכים כי לא נעים לי לומר לא. הוא הזכיר לי שאין כזה דבר ושהזכות על הגוף שלי היא שלי. שאני יכולה בכל רגע לומר לא וללכת.

      ועם המסר הזה (וים חששות) נכנסתי לדירה שלו בתחילת הדייט…

      אהבתי

  5. האמת, בכלל לא ידעתי איך להגיב.
    נסיוני המיני מתחיל בגיל צעיר מאוד [ 13 בערך ], כך שדי מהר למדתי מה כדאי, מה מותר, מה מומלץ וכו'
    הקפדתי תמיד לשכב רק עם בני/בנות זוג בלי/ות נסיון מיני, וחסכתי לעצמי את מבוכת הפעם הראשונה, הבוסריות וכו'
    וכמו שכתבה לך כאן אחת – מוחא כפיים על כך שידעת מה את רוצה ועזרת לבחור.
    לגבי הבחור, מה אני יגיד לך… זו לא התנהגות "זכרית" רגילה. לא יודע מה זה אומר עליו.

    Liked by 1 person

      1. לפי התיאור שלך הוא נבוך/הססן/חסר ביטחון עצמי/מסרב לשתף פעולה… בדר"כ הזכר הממוצע, אם אינו בתול ושכב עם אשה, התנהגותו יותר "תקיפה" ופחות פאסיבית.

        אהבתי

        1. נשמע שיש לך הרבה נסיון עם גברים צעירים, הא? 😉
          רוב הגברים שאני מכירה בחיים הם חסרי ביטחון בלי קשר לנסיון המיני שלהם. בכללי, כולנו חסרי ביטחון. פשוט חלקנו עושים הרבה רעש כדי להחביא את זה..

          Liked by 1 person

  6. בהמשך לתגובתי מהפוסט הקודם – בראבו. בראבו לך שהחלטת שזה מה שאת רוצה, ובאמת בלי קשר למי הבחור, מה הוא רוצה, מה הוא יודע, או כל מיני פרמטרים אחרים. לגמרי התגלחת עליו, ולקחת את השליטה ואת העוצמה לידיים שלך. כל הסיפורים הרומנטיים על הפעם הראשונה לא באמת נכונים, בחלק ניכר מהמקרים, וכל ה-build up שעושים לפני הפעם הראשונה, ורק כשאוהבים, ורק במקום רומנטי וכו מובילים הרבה פעמים לאכזבה. אז כל הכבוד לך שעשית את מה שרצית , ורק את מה שרצית, וכיוונת אותו לעשות לך את מה שנעים לך. זו התחלה מצוינת.
    ואגב אם אני זוכרת נכון, אמרת שאת נמשכת גם לבנות. מעניין אותי אם תעשי "התגלחות" דומה גם עם בחורה….אולי כדי לבדוק האם זה באמת "עושה לך את זה" אולי אפילו יותר או לפחות באותה המידה…..סתם מחשבות. ברור שתעשי רק מה שאת רוצה. תמיד. ותזכרי שוב שאת לגמרי לגמרי שווה. בדיוק כמו שאת.

    Liked by 1 person

  7. אני מבולבל.
    אני מסכים עם המגיב הראשון שכתב שאת שווה יותר. לא רוצה להשמע ביקורתי ולכן קבלי את מה שאכתוב באהבה.
    מה גורם לך לרצות להיות איתו?
    הוא דביק, מסנן אותך בווטסאפ, חרמן בלי נסיון שככל הנראה שיקר לגבי הנסיון שלו ובנוסף הוא אוטיסט ומגמגם. כל אחד מהדברים האלה יכול להרתיע.
    ןמהצד השני, הוא סבלני ומכבד ולא לוחץ (רק אחרי שאמרת לו להפסיק ללחוץ). כל גבר נורמלי יהיה סבלני ומכבד וככל הנראה יהיה טוב ממנו לפחות בנשיקות.

    לגבר הזה חיכית כל השנים בשביל הפעם הראשונה שלך?
    וגם אם כן, אולי זה היה מוקדם מדי לשניכם.

    עם זאת מזל טוב שנפטרת מהדובדבן ושנהנית למרות הכל.
    תשמרי על עצמך.

    אהבתי

        1. אני עצובה שככה אתה מסתכל על בני אדם לפי לייבלים. אז מה אם הוא מדמם, זה אומר שהוא פחות טוב?! ואם הוא על הרצף, סו וואט? אתה יודע שמוגבלות זה ממש אינדיבידואלי ויכול להיות קשת של דברים?

          תן לי את הקרדיט להבין מי אני רוצה בחיים ומי לא.

          גם למה אתה כל כך שופט אותי על "הפעם הראשונה"? מי קבע שזה חייב להיות עם הבחור איתו אני אלך להתחתן? אני חושבת שאם הפוסט היה נכתב על ידי גבר, כנראה לא היית אפילו חושב על כך

          אהבתי

          1. כנראה יש פה אי הבנה. לפני שנפגשים לראשונה כל מה שיש זה "לייבלים". יש את מה שהצד השני מספר ולעיתים גם תמונה.
            אחרי הדייט הראשון שבו הוא החזיק לך את היד במשך כל הערב עד שזה נהיה דביק בצורה פחות נעימה ואחרי שלחץ בצורה מקריפה (ברור שנעים שמחזרים אחריך וזה מחמיא ומדליק אבל זה יכול גם להקריפ ומהתיאור שלך הבנתי שזה עבר את גבול הטעם הטוב) רציתי להבין מה גרם לך לרצות להיות איתו?
            שאת תספרי על כל המעלות שלו, ומה גרם לך ללכת על זה איתו כי בטח שיש הרבה שלא כתבת.

            לא הייתי רוצה שיפסלו אותי בגלל מגרעות כאלה ואחרות, מצב גופני או רפואי לקוי וכו'. יחד עם זאת אני מודע לכך שלא כל אחת הייתה מסכימה/ ממשיכה לצאת אחרי שמתוודעת לחסרונות והתכוונתי שזה מעיד עליך שיש לך לב טוב ונשמה גבוהה ולא היה נסיון להקטין אותך באיזהשהו אופן.

            ולסיום- מי אני שאשפוט אותך על החלטה כזאת או אחרת? אני לא שופט. בסך הכל מגיב. ככה זה בבבלוגים. יש כותב שמפרסם פוסט ואז אנשים מגיבים. חלקם מסכימים איתו, חלקם מגיבים באמוציות כאלה ואחרות וחלקם פותחים דו שיח עם הכותב בכדי לרדת לעומקם של דברים. אני חושב שהתגובה שלי הכי מתקרבת לסוג האחרון במקרה הזה, כי אני רק מנסה להבין.
            לא יודע מה הייתי חושב אם גבר היה כותב את הפוסט (משום מה אני פחות קורא גברים) אבל אני מניח שהייתי חושב אותו דבר. .

            אהבתי

            1. זה אכן הרבה יותר מורכב.

              לי באפליקציות ההיכרויות יוצאים גברים שרק מתעניינים בסקס, יותר נכון בזה שהם יגמרו, והאמת שזה מבאס לאללה.

              אז עד שכבר בא מישהו שלפחות מדגר איפשהו שגם חשוב לו הצד שלי, אני נותנת צ'אנס. אני יודעת שזה לא מחזיק הרבה מים וגם לא חושבת שזה כזה נורא לגלות את הגוף שלי ושל מישהו אחד לתקופה ואז לעזוב

              Liked by 1 person

  8. אוי, איזה בחור דוש!
    אם יש משהו שאני לא אוהבת בגברים זה אלה שמתהדרים בזה שהם יודעים מה לעשות לאישה במיטה וכו' ואז כשמגיע הרגע את מגלה שלא דובים ולא יער.

    האמת שכשהייתי צעירה לא היה אכפת לי שיש איתי מישהו שאני מלמדת אותו כל מה שאני אוהבת. מה רע?
    בשלב מסויים החלטתי שאני מעדיפה גברים שיודעים יותר ויוזמים יותר, ושלא בא לי להיות ה"גבר" במערכת יחסים

    Liked by 1 person

      1. בגיל 20 ומשהו זו לא הייתה בעיה למצוא אותם כי לרובם לא היו מערכות יחסים רציניות.
        וגם אלה שכן הייתה להם מערכת יחסים אחת או שתיים כאלה לא בהכרח ידעו מה לעשות
        (כי אם נודה על האמת לא כל הגברים הם מהזן המתחשב שקודם כל ידאגו שתגמרי ורק אז יחשבו על עצמם)

        Liked by 1 person

  9. איזה כייף שהייתה לך חוויה טובה, אבל רק תזכרי שאת ממש לא חייבת כלום לאף אחד ובחור שרק כותב לך כמה הוא רוצה "לעשות לך דברים" אחרי יום של הכרות הוא כנראה אנוכי, ילדותי, לא באמת מתעניין בך ובכלליות טיפש.

    Liked by 1 person

    1. אבל זה גורם לי להרגיש כל כך נחשקת 🙃
      אני לא מבינה למה זה רע כשגבר (או אישה) מביעים מפורשות רגשות. הוא גם כל הזמן אמר "אבל נתקדם בקצב שלך". ברור שזה יוצר עלי לחץ אבל אני מניחה, בדיעבד, שהעובדה שהוא על הספקטרום אומרת שפחות יש לו פילטרים

      בכל מקרה, בסקס עצמו הוא באמת היה מתחשב. הוא ניסה ללחוץ עלי לעשות משהו שלא רציתי אבל אמרתי פעמיים לא וזה הספיק

      אהבתי

כתיבת תגובה